Ads

10 Ağustos 2011 Çarşamba

burda 07/2011 model 103


elbisenin fırfırları aşağıya dogru sarkınca kilolu göstermişim :)ve artık biraz makyaj yapmanın zamanı gelmiş resimlerden onu anlıyorum ,ben makyaj yapmayı hem bilmem hem yapamam yaaa:)makyajlı fotografım için ise buraya burdaki elbisede burda dergisi 04/2010 burda dergisinden model 127

cepler dışarı fışkırmış durum da gülebilirsiniz,bende gülüyorum ,göbek dışarda , siz bu hallerimi değil hep siyah elbiseli hallerimi biliyorsunuz :)efenim burda tam 70 kiloydum ,resmen bel beden dümdüz olmuş durumda ,bel yok :)mayalı hamur gibiyim :) siyah elbiseli hallerim tık ,tık tık,3.tık:)nasıl gizlemişim ama :)

bak kasıntıya ,sen bu kiloya bu kasıntı ,ne görüyordum kendimi acaba :)puhahah 2 kılom daha kaldı sanırım oda kol kısımlarımda onlarıda verdimmi oh bee .yürüyemiyordum ,resmen yoruluyordum da artık ipin ucu kaçmaya başlayınca anladım ,su içsem yarıyor valla demiyorum ,çünkü suyu yemekten sonra içiyordum ,tabiki bu yarar :)
1. sabah 1 saat koşuyorum
2.yemeklerimi saatinde  ,az ve sık sık yiyorum  ,
3.ekmegi çok sevmeme rağmen ,ki resimlerimde gözlerimden  anlayabilirsiniz( ben troid hastasıyım B12 eksikliginden çok yerim) onu kestim şimdi yemiyorum
etsiz yemek yiyemem bunun altını çizeyim ette de B12 mevcut
şimdi kaç kiloyum 61 kılo ve bazen gramları çıkabiliyor ,2 kılocuk daha verdimi tamamdır o ne zamana hedef 2 ay içinde ,

kalıpta yaka ön ortası 5 cm kapatıldı

İşte kat kat beyaz elbisem görücüye çıktı ,kızlar olmuş mu ?ne kadar zayıfladığımın kanıtı olarakta...  resimleri yukarıya attı ne hikmetse yapamadım,pembeli olan resimlerin yeri bunlardan sonraydı :) elbiseyi,burada bitirdiğimi söylemiştim 
Posted by Picasa

30 yorum :

serpil dedi ki...

Diktiklerinize içimden hep bravoo diyorum ama bu kilo verme işi gerçekten koccccaaaammmannn bir bravoyu haketmiş :) Ben de spor salonuna yazıldım 4 kilo fazlam var , yahu ne zormuş vermesi, canım çıkıyor; karşılığında ancak gram gram verebiliyorum , ya sabır :) Elbise ile liseli gibi olmuşsunuz vallahi bu kiloda, tebrikler tekrar :)

dikisdersi dedi ki...

Serpil gramla veriliyorda:)yesem 2 günde dönerim o halime gibi geliyor :)bildiginiz açım :)

suhuba dedi ki...

Valla süper olmuş. Hem elbisen hem sen. Bende böyleydim. dikdörtgen. Zayıflamak inanılmaz keyifli değil mi? Tebrik ederim. Süpersin. Elbisede sade ama bir okadar şık olmuş. Ellerine sağlık.

dikisdersi dedi ki...

suhubam :aç kalmak keyifli degil ben doymuyorum ki:)yanlızca motive ediyorum kendimi eski kıyafetlerime girecegim diye :),yesekte kilo almasak böyle birşey olsa:)geçen akşam 8 tane kemalpaşa tatlısını bir anda götürdüm ,buda ödüldü:)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Bayaaa zayıflamışsın bravooo.elbisede kilolu filan göstermemiş gayet güzel görünüyor.

dikisdersi dedi ki...

www.mknlkonsept.com :makbule bu elbisenin kalıbını tirikolara kullanabilirsin kalıp temel kalıp olarak dogru,hatası yok haberin olsun

teşekkruler :)

Nilgün Komar dedi ki...

elbise güzel sende iyi zayıflamışsın.. bende diyetteyim ama ramazandan dolayı ara verdim.. sık sık yemek lazım günde bir öğünle diyet olmuyor maalesef :(

rukiye dedi ki...

arkadaşım sen yaşlandım deyip duruyorsun ya..ben sana çok gülüyorum inan ki..maşallah..ne diyim

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

Tebr,k ediyorum valla. Ne güzel vermişsin kilolarını. İki resim arası 9 fark olmuş resmen. Darısı başıma.

designbyeda dedi ki...

ay maşallah eridin resmen.tebrik ediyorum.bu kumaşın kendisi mi kat kat yoksa sen mi yaptın? eğer öyleyse çokkkkk zor iş yahu.birde makyajlı resim olarak eklediğin fotoğaftaki yeşil elbiseyi dikmeye çalışıyorum.bazı aksaklıklar oldu ama.askıların üzerindeki drape parçaları büzünce, enine kısa kaldı.başka kumaşımda yok.üzerindeki fiyonk detayı olmayacak maalesef.birde ortayı birleştirmekte zorlanıyorum.önce uzun kenarları mı birleştirdin? çok soru sordum galiba :) güya seni tebrik edecektim :D

motto dedi ki...

bayıldım çiğdem elbisene..tam benim tarzım yaa...
zayıflamak sana çok yakışmış.bende hep kendimi biraz fazla ince bulurum ve kilo almaya çalışırım.çevremdeki insanlar yak gayet iyisin dese bile çocuklukta çok zayıftım ve sürekli kilo almaya çalışırdım onun etkisi galiba..
aman neyse..bence cok şık olmuşsun
sevgiler..

Narsistanbul dedi ki...

merhaba, fırfırlı elbise çok güzel olmuş bayıldım ... zayıflama konusundaki azminizi de takdir ettim, tebrikler:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

beyaz elbise çok yakışmış, yeni halin de süper olumş :))

nuran dedi ki...

iki resim arasındaki fark başka biri olmuşsunuz gibi. Saç renginizde size çok yakışmış.

modaturken dedi ki...

çok hoş gözüküyorunuz... tebrikler...

Deniz dedi ki...

Merhaba, ben de sizi kendi böoğuma beklerim:)
www.LensMarket.Com

dikisdersi dedi ki...

kızlar yorumlara teşekkurler ,Eda kumaşı penye ve kat kat kendinden öyleydi yeşil elbisenin kolunu önce büzdüm ,sonra fiyonkun ortasındaki şeyi yuvarlattım http://3.bp.blogspot.com/_AcU8S9u0H74/TBvcekcPUhI/AAAAAAAACuw/Eol7qrqFvbY/s1600/002.JPG
burada daha net fotografı var

fiyonkum dikiş paylarını 0.5 den tuttur kolların üzerine .birde ben ne yaptım o büzgülerin formunu yitirmemesi için kol üstve altından misina iple elde teyelledim istersen resimlerim elbisem hala elimde

dikisdersi dedi ki...

Nuran :yok saçlarımı byatmadım sadece ıslak ...yaz günü kurutmuyorum

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Gerçekten çok zayıflamışsın, tebrik ederim seni canım ;) Ayrıca o elbiseye bayıldım, süper olmuş. Ellerine sağlık ;)

muko dedi ki...

elbisen harikaaaa zatende ne güzel zayıflamışssın yaa tebrik ederim,yıllardır diyet yapmaktan gına gelen biri olarak ben de zayıflamak istiyorum
ver kiloyu l geri ver al ver al hep bu kısır döngüde yaşadım yılar yılı hele şu sora iyice boşladım off yaa yesek yesek almasak ne güzel olur hakketen

zeynep dedi ki...

Çiğdem'cim sen zaten kilolarını hiç göstermiyordun ki:))Süper olmuşsun ama ..Kıyafatler zaten harika..da senin yanında sönük kalmış..;))

Bahar YORGUN dedi ki...

elibse süper hatun daha süper :)) ellerine sağlık, iradene bravo :)

dikisdersi dedi ki...

kızlar saolun varolun :)hep beraber zayıflayalım yemek bloglarını sabote edelim :)

MODAVESAİRE dedi ki...

wooow. baya incecik olmuşsun manken olmuşsun.. elbisen de çook yakışmır ülkemin miranda kerr'isin sen :))

betul dedi ki...

süpersin ya. negüzel beyaz elbisede cok yakismis.darisi veremeyenlerin basina diyelim:)

ANTİGONE dedi ki...

senin yazılar kaç gündür düşmüyormuş benim kumanda paneline, şimdi farkettim. bir tuhaflık var, çözemedim. o yüzden izlemeden çıkıp, tekrar izlemeye aldım seni.
bu arada neler dikmişsin ben görmeyeli. çok güzel görünüyorsun ;)

dikisdersi dedi ki...

tekrar teşekkurler arkadaşlar,sorun sende degil antigone ,sanırım blog yapılanıyor tekrardan ben bile yayınlarımı 2 gün sonra görüyorum

Aslı dedi ki...

Kilonuz çok iyi valla ve elbisede çok yakışmış. ellerinize saglık :)

sema dedi ki...

elbise harika...rengide çok güzel..

dikisdersi dedi ki...

teşekkurler kızlar ,ramazan dolayısıyla rejime biraz ara ...

bunlarda vardı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...